Jucam mima sau ne futem?


           Azi as vrea sa ating un subiect TABU pentru voi majoritatea fetelor. As vrea sa elaboram putin despre momentele intime alaturi de iubitul, amantul, sotul sau chiar sclavul cu care iti petreci minute si ore bune in pat. Hai sa fim sincere macar o data cu noi si sa incercam sa nu ne mai mintim cand vine vorba de sex. Nu mereu te-ai simtit super bine in pat,corect? Poate au fost momente cand credeai ca esti in al noulea cer, dar 100% au fost si momente cand nu intelegeai ce cacat face ala acolo si daca a bagat-o sau nu. 

          Sunt convinsa ca unele ditre voi au acceptat situatia pana la capat si au falsat toata “distractia”. As vrea si eu sa inteleg cum pula mea poti sa stai acolo intinsa si sa tipi ca nebuna “ Ahh DA! Asa!, etc” timp de jumate de ora sau o ora? Nu te plictisesti la un momendat? Nu incepi sa te gandesti la altceva si fara sa vrei sa nu mai scoti nici un sunet? De ce nu am auzit niciodata un barbat sa zica “ ba frate, a mea se plange ca n-o fut bine!” ?

          Mereu toti se intalnesc la o bere, un “spritz” si povestesc cat de bine le-au dat-o femeilor si cat de mult a putut sa dureze. Fratilor! Nu avem nevoie sa stam 5 ore in pat! Avem si alte lucruri de facut! In plus voi baietii nu ati observat ca dupa ceva timp se simte de parca aveti  o bucata de pui shanghai ud acolo jos in loc de pula? Stii cum e asta? Daca nu te-ai zbarcit tu, m-am zbarcit eu asa ca las-o in pula mea de treaba si termina odata!  Nu v-am inteles de ce niciodata nu va dati drumu cand simtiti si tineti atat de parca urmeaza sa primiti vreun trofeu la sfarsit. 

         Faptul ca voi fetele, “doamnele societatii” mimati TOT, faptul ca prostu ala se chinuie pana I se invinetesc si ochii s ate futa pe tine cat mai mult si tu ca vaca mimezi, deasta toti au impresia ca sunt mari smecheri cand termina dupa 7 ore. Va zic eu! Nu e nimic misto in a tine o femeie atat! Fututul trebuie sa fie placut, nu sa ne simtim ca la Titanic… “S-o mai scufunda? Au trecut 2 ore… Mai dureaza mult?” 

Asa ca data viitoare cand va propuneti sa dai jos “textila” nu ne mai chinuiti si faceti-va treaba ca baietii mari! Un barbat nu “putuleste, un barbat FUTE! Si fute bine!” 

Spuneti NU la mima! Dauneaza grav sanatatii si futailui!

Pe data viitoare, dar pana atunci, nu uitati sa va abonati pentru urmatoarea postare si mai picanta!


Aveti grija de voi si de corpul vostru,
A

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Futută in cur si cu sufletul in rai

La o bere cu baietii

Unde pula mea sunt? Da tu cine esti?