Unde pula mea sunt? Da tu cine esti?

           Acum ca am intrat putin in detaliu despre baietii de la scara si binenteles experientele alaturi de ei, as vrea sa va reamintesc despre primul “Unde sunt?” si “Ce pula mea am facut aseara?”
Mai stii prima oara cand te-ai pregatit sa iesi in club cu gasca? Mai stii momentul cand stateai la intrare si asteptai sa vezi care se ofera sa iti plateasca? Dar momentul cand ai aflat ca tovarasii tai nu sunt asa de cuminti cum par? Berea aia sau mai bine zis berile alea brusc s-au transformat in pastile si prafuri si tu te cacai pe tine daca sa le spui ca nu faci asa ceva,… sau sa incerci pentru prima oara?           Starea aia de confunzie prin care ai trecut, starea aia de panica de simteai ca mai ai un pic si faci infarct ca nu stii ce dracu decizie sa iei si intr-un final tot ai bagat si tu ceva doar sa faci parte din “the gang”. Filmele alea le mai tii minte? Alea da! De credeai ca poti fii oricine si poti avea pe oricine in secunda aia? Fiecare dintre voi a avut filmul ei diferit, dar l-a avut. Dar ce conteaza? Tot ce conteaza e ca acum ai devenit smechera in cartier, toti te cred a fi cea mai tare “pizda” din cartier sau chiar pe care au cunoscut vreodata. Aici parca incep filmele sa rulez unu cate unu, blunt dupa blunt si uite asa ai uitat de casa si te-ai “mutat” in cartier.
          Oare stati sa va amintiti acum ce filme aveati atunci? Sau sunteti prea ocupate cu munca si cu familia? Amintirile alea nu se sterg, iar daca ele ajung in urechile cui nu trebuie s-ar putea sa vi se spulbere orice vis de a mai traii o viata normala. Vechea poveste uitata de timp se pare ca tocmai a reinviat azi! Acum cat stai si citesti ce am scris eu despre tine! Ai retrait fiecare secunda usturatoare si frumoasa in acelasi timp, uitand de tot ce e in jurul tau si parca dorind sa mai apesi pe “replay” inca o data.
Daca mai primesti sansa asta, ce zici? Te bagi la un REPLAY? O mai faci ca pe vremuri?

Primul “Unde pula mea sunt?” a avut urmari gen WTF, cu putina dulceata presata deasupra pe care parca nici macar tu nu l-ai mai repeta. Urmeaza si amintirea asta picanta!


Ai grija de tine si de corpul tau pana ma intorc,
A.

Comments

Popular posts from this blog

Futută in cur si cu sufletul in rai

La o bere cu baietii